2006-09-24

Aaaaaahh

Fantasin drar samfällt efter andan.
Det är över, vi kom ut levande, och kanske (sammanräknat och dividerat på fyra) mindre utbrända än förra året. Åtminstone en har i varje fall hållit näsan över vattenytan, bland annat genom att inte gå på en enda fest... Vilket är mer än man kan säga om andra i vår närhet.

För övrigt kan Fantasin meddela att vi nu, likt det imperium vi alltid velat vara, utökat vår redaktion och inkorporerat FINLAND på vår karta.
First we take Borås, then we take Helsinki.

5 kommentarer:

Urban sa...

Welcome to Bore-us.

Mvh

U.J.

redaktionen sa...

Men hej. Du är väl prenumerant? (prenumerantregistret bor i min dator, minne för namn etc etc...)

Borås är helt Ok än så länge!

Elin/Fantasin

Urban sa...

Jopp, jag är prenumrant men det ser jag inte som något större hinder...

U.J.

Urban sa...

ok, trögt av mig. Nu har jag löst mysteriet. Jag har upptäckt att någon har börjat på bhs. Bor du i stan eller är du pendlare? Det senare antar jag.

Jag är rädd att jag kommer att exponera min nuna hos er någon minut i morgon eftersom programmen till BAM just tryckts och ska distribueras.

U.J.

redaktionen sa...

aha! Lite svårt att ge sig till känna i en klass på vaddetnuär, 180 pers? men jag kanske kan skratta extra högt om du drar ett skämt?

Elin